سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایستگاه!!!
از جهان تا خدا، هزار ایستگاه بود...

در هر ایستگاهی که قطار می ایستاد، کسی گم می شد...

قطار می گذشت و سبک می شد...

زیرا سبکی قانون راه خداست...

قطاری که به مقصد خدا می رفت، عاقبت به ایستگاه بهشت رسید...

پیامبر فرمود: این جا بهشت است. و من شادمانه بیرون پریدم...

اما تو پیاده نشدی!؟ و من نفهمیدم...

قطار رفت و دور شد...

و من از فرشته ای پرسیدم: مگر این جا آخرش نیست؟

و او گفت: نه! قطار به سوی خدا می رود و خدا به آنان می گوید:

درود بر شما، راز من همین بود

آن که مرا می خواهد، در ایستگاه بهشت پیاده نخواهد شد، و من...


نوشته شده توسط حارث در جمعه 87/6/22 و ساعت 6:56 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آی بچه شیعه،تو دیگه نخواب...
آلزایمر...
هدفی که یهود هرگز به آن نخواهد رسید ( در رابطه با نسل کشی در غزه
شما رفتید و ما ماندیم ...
نتایج مسابقات فوتبال جام شهدای رهپویان وصال
تا اخرین اذان چیزی نمانده...
ایستگاه!!!
تالار گفتمان دانش آموزی
6 انفجار کانون
گزارش تصویری اعتکاف 87
شعر آقا خامنه ای (مد ظله العالی)
ویژه : نیّت شهادت
ویژه ( انفجار بمب در کانون )
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا